vrijdag 10 april 2015

Eindejaarsvraagjes: Hemel & Hel in 2008 & 2009

ZONE02/ nr. 202 (woensdag 17/12/2008)

*Mijn hemel in 2008 was: de perfecte maaltijd, zowel qua keuken als bediening, bij Philippe Meyers in Braine-l’Alleud.

*Mijn hel in 2008 was: het eten van een sigarettenfilter in het zogenaamde restaurant Herakles in Jette en de fysieke bedreigingen van de eigenaar na de publicatie van het artikel.

*Mijn hemel in 2009 wordt: het samen met Madame, Junior en mijn schoonouders eten van 'Bretoense kreeft en kalfszwezerik, met asperges en morieljes' in de Sea Grill van Yves Mattagne.

*Mijn hel in 2009 wordt: het betalen van de rekening in diezelfde Sea Grill.

Met deze eindejaarsvraagjes werd 2008 culinair afgesloten. Ik kwam nog steeds tot de conclusie dat ik toch wel met mijn gat in de boter was gevallen. Dit was trouwens de tweede en laatste keer dat er mij werd gevraagd eindejaarsvragjes te beantwoorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten